Pandaz Hitz

Wednesday 2 September 2015

離L 晒譜Yahoo 團購 - I Love Beauty

真心嬲嬲豬

平日得閒都會上Yahoo 團購睇下有咩筍嘢新奇嘢,7 月8 號見到呢間I Love Beauty 有個$178 兩次100 分鐘泰式按摩+肩頸+熱石腳,覺得抵,買咗兩張coupon 打算同阿姨一齊試下

當日買咗即時打去約時間,當時我已表明想兩個一齊做,職員話暫時冇,成個月都冇O_O 又話佢哋每次只出兩個星期嘅更表(已經好奇怪,8 號又會睇到月尾),叫我下星期再打去,或過留電話,幫我wait,如有人cancel booking 會即call 我,或出新更表的話會盡量優先幫我mark 期

如是者,由7 月8 號一直到今日,9 月2 號,平均每個星期我都最少打兩次去試book

7﹣8 月,職員一直只係話「兩位同時做,好難book 到」,直至8 月中時,職員先話「我哋只得一位師傅做泰式,點都冇可能兩位同時做」,咁我哋惟有各自各book,次次打去都話冇,都係叫我留電話,又係「如有人cancel booking 會即call 我,或出新更表的話會盡量優先幫我mark 期」

但到尋日都仲係book 唔到 !!!! 個職員話「冇可能個個客都留電話跟住一出更表就幫你mark 期」,what? 唔通我之前咁多次都係幻聽?叫我「聽日再打嚟,應該聽日出更表」

呢兩個月,有幾次我一開始冇表明自己係用團購優惠時,佢哋會問我想book 幾時,但當我話係用團購優惠時即時同我講「full 晒」,「冇位」!!!!!

所以,今日我決定比最後一次機會佢哋,當然又係話冇位full 晒啦

於是,我隔兩個鐘頭後,再打去,今次扮新客問做相同嘅服務,居然可以係book 到聽日!!!! 

真係忍無可忍,問過律師朋友,呢間I Love Beauty 已經breach 咗商品說明同埋商品銷售條例

同Yahoo 投訴,Yahoo 話要同呢間嘢傾睇下肯唔肯退錢 (怒),兩個月都book 唔到第一次,比著其他團購網站老早就退咗,今次真心對Yahoo 失望

我已經分別向消委會同海關投訴,必要時會將所有錄音send 比佢哋作為證據






No comments:

Post a Comment